همسرانه

مطالبی در مورد داشتن یه زندگی خوب،سالم،موفق و خصوصا پایدار

داوود

خدایا! به هرکی دوست میداری بیاموز که عشق اززندگی کردن بهتر است و به هرکس که بیشتر دوست میداریش بچشان که دوست داشتن از عشق برتر است !

موضوعات

تصاویر

عاشقانه

احساسی و رمانتیک

مطالب

عاشقانه

رازهای موفقیت

آموزشی

بهداشت و روان

دانستنیهای قبل از ازدواج

دانستنیهای بعد از ازدواج

دانستنیهای جنسی

دانستنیهای بارداری و زایمان

دانستنیهای رفتاری کودکان

طنز


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همسرانه و آدرس hamsaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

سرزمین اسرار THE SECRTE LAND

ردیاب ماشین

جلوپنجره اریو

اریو زوتی z300

جلو پنجره ایکس 60

مطالب اخير

رازهایی کاملا مردانه در زندگی زناشویی

رابطه جنسی در دوران قاعدگی، آری یا نه؟

پاسخ به سوالات مردانه خانم ها...

آقایان بخوانند: چگونه از دوران نامزدی بهترین استفاده را برای ایجاد نزدیکی ببریم؟

کم کردن ميل جنسي

بوسه به روایت شعر

بوسه.بوسه.بوسه

10 مشكل اصلي در ازدواج هاي فاقد رابطه جنسي

رازهـایی برای یک ازدواج هميـشه پايـدار

چیزهایی که مردان آرزو دارند زنان بدانند

هرگز با همسرتان این کار را نکنید

چقدر با همسرمان صمیمی شویم؟

۷ بـاور غـلـط درباره ازدواج

زنان به این جمله ها نیاز دارند / اقایان حتما بخوانند

روش بخشیده شدن بعد از اشتباه را یاد بگیرید !

اصول خوشحال کردن بانوان

همه چیز در مورد شب زفاف

نحوه بوجود آمدن خودتان را ببینید…

هدف از ازدواج چیست؟

حرف هایی که نباید به زنی که همسر شماست بگویید!

نويسندگان

داوود

پیوند های روزانه

طراحی دکوراسیون

سرزمین اسرار

انجمن تخصصی عمران

پارس اسکین

♥*♥ آرزوها ♥*♥

دنیای تصاویر متحرک

چی دوست داری؟!...

ایران ویج

اوففففففف

بیتوته

حمل و ترخیص خرده بار از چین

حمل و ترخیص چین

جلو پنجره اسپرت

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 43431
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


رابطه جنسی در دوران قاعدگی، آری یا نه؟

رابطه جنسی در دوران قاعدگی، آری یا نه؟

ممکن است میل جنسی در دوره قاعدگی خانم ها برای برخی همسران آنچنان قوت بگیرد که بخواهند در این دوران نیز اقدام به برقراری ارتباط کنند. سوالی که برای خیلی ها در این زمینه پیش می آید آن است که چرا گفته می شود نباید در دوران قاعدگی رابطه جنسی با همسر برقرار کرد.

در زمان قاعدگی یا پریود یا عادت ماهانه، دیواره های رحمی که جهت لانه گزینی جنین آماده شده است و بافتی پر از عروق در جداره رحم شکل گرفته است ریزش می کند و از طریق دهانه رحم وارد واژن یا مجرای تناسلی شده، خارج می شود. در این زمان هم دهانه رحم باز است و هم دیواره های رحم بر اثر ریزش زخمی شده اند. با این اوصاف وقتی رابطه جنسی در دوره عادت ماهانه برقرار شود میکروب ها بسادگی وارد رحم شده و ایجاد عفونت می کنند.

عفونتی که بدین طریق ایجاد می شود ممکن است شدید بوده، عوارض بسیاری برای فرد به جا بگذارد. مثلا این عفونت می تواند باعث چسبندگی های داخل رحمی شود و مانع از بارداری فرد در آینده گردد؛ یا ممکن است عفونت منجر به عفونت دیگری در داخل حفره لگن شود و مشکلات زیادی را برای زن ایجاد کند. از این روست که پزشکان معتقدند برقراری رابطه جنسی دخولی در این دوران صحیح نیست.

جمعه 18 بهمن 1392برچسب:,

|

۲۳ راهکار ایده آل برای کاهش چین ‌و چروک پوست

 

۲۳ راهکار ایده آل برای کاهش چین ‌و چروک پوست

 

لایه‌بردارهای شیمیایی. در این روش، انواع مختلفی از موادشیمیایی برای سوزاندن لایه بیرونی پوست استفاده شده و آسیبی روی پوست ایجاد می‌کند که باعث می‌شود بدن با تولید کلاژن بیشتر به آن واکنش دهد. نتیجه آن جوان‌تر و صاف‌تر شدن پوست خواهد شد.

 

 

 

چه ۳۵ ساله باشید و به تازگی اولین نشانه‌های پیری را مشاهده می‌کنید یا ۵۵ سالتان باشد و پوستتان دیگر تاریخ تولدتان را مخفی نمی‌کند، مطمئناً به دنبال راه‌هایی برای کم کردن چین‌وچروک‌های پوستتان هستید.

متخصصین می‌گویند خیلی از ما در این جدال در برابر چین‌وچروک‌ها بازنده می‌شویم و ناامیدانه به درخشش جوانی که از صورتمان رخت برمی بندد، نگاه می‌کنیم.

دکتر رابین اشینوف (Robin Ashinoff)، متخصص پوست می‌گوید، "خیلی از خانم‌ها و آقایان تصور می‌‌کنند که پیر شدن پوست مسئله‌ای غیرقابل اجتناب است اما با اطلاعات و تکنولوژی که امروز در دست داریم، می‌توانید در میانسالی نیز احساس جوانی و شادابی را تجربه کنید."

برای اینکه شما را برای مقابله با ایجاد چین‌وچروک روی پوستتان در مسیر درست قرار دهیم، از متخصصین مختلف راهکارهای کاهش چین‌وچروک را سوال کردیم که در زیر به 23 مورد از آنها اشاره می‌کنیم:

1. از نور خورشید دوری کنید. این اولین علت ایجاد چین‌وچروک روی پوست است و مطالعات و تحقیقات بسیاری آن را تایید می‌کنند. در یک تحقیق که بر روی دوقلوهای همسان انجام گرفت مشخص شد که قرارگیری در معرض نور خورشید خیلی بیشتر از ژنتیک اهمیت دارد. دوقلوهایی که زمان قرارگیری خود در معرض آفتاب را کاهش دادند، بسیار کمتر از همتایان خود دچار چین‌وچروک شده و پوستی جوان‌تر و شاداب‌تر داشتند.

2. از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید. اگر لازم است که در روزهای آفتابی بیرون بروید، حتماً از ضدآفتاب استفاده کنید. کرم‌های ضدآفتاب از شما در برابر سرطان پوست محافظت کرده و در عین حال از ایجاد چین‌وچروک نیز جلوگیری می‌کند.

3. سیگار نکشید. تحقیقات مختلفی نشان می‌دهند که کشیدن سیگار پیر شدن پوست را تسریع می‌کند که بیشتر آن به خاطر تولید آنزیمی است که که کلاژن و الاستین که ترکیبات مهم پوست هستند را از بین می‌برد. در یک تحقیق که بر روی دوقلوها انجام گرفت مشخص شد که برادر و خواهرهایی که سیگار می‌کشیدند پوست‌های چروک‌تری نسبت به آنها که سیگار نمی‌کشیدند داشتند.


ادامه مطلب

شنبه 21 مرداد 1391برچسب:,

|